Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Να ζητάς την ευχή των γονιών σου και όχι πλούτη οι περιουσίες δεν είναι ευλογία μόνο η αγάπη των γονιών είναι το ατόφιο χρυσάφι αλωστε το άφησε νόμο ο Θεός να τιμας τον γονιών σου γιατί ο Θεός διαλέγει ποιος θα σε φέρει στη γη σε γέννησαν σε βάφτισαν σου έμαθαν να μιλάς να περπατάς να σε πάνε σχολείο αλωστε ότι μπορούσαν έκαναν κανένα παιδί δεν επιτρέπεται να λέει για ταγονικα του φτύνει τον ίδιο το Θεό και ότι δίνεις θα λάβεις 26 χρόνια πέρασαν που έχασα τους γονείς μου και κάθε μέρα τους έχω στο μυαλό μου καλό μεσημερι

Να ζητάς την ευχή των γονιών σου και όχι πλούτη οι περιουσίες δεν είναι ευλογία μόνο η αγάπη των γονιών είναι το ατόφιο χρυσάφι αλωστε το άφησε νόμο ο Θεός να τιμας τον γονιών σου γιατί ο Θεός διαλέγει ποιος θα σε φέρει στη γη σε γέννησαν σε βάφτισαν σου έμαθαν να μιλάς να περπατάς να σε πάνε σχολείο αλωστε ότι μπορούσαν έκαναν κανένα παιδί δεν επιτρέπεται να λέει για ταγονικα του φτύνει τον ίδιο το Θεό και ότι δίνεις θα λάβεις 26 χρόνια πέρασαν που έχασα τους γονείς μου και κάθε μέρα τους έχω στο μυαλό μου  καλό μεσημερι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου